Foredragsholder hos mindre Folkeuniversiteter i Midtjylland
En række Folkeuniversitets-komitéer i Midtjylland bliver serviceret af Folkeuniversitetet i Aarhus, der står for udbetaling af honorar og refusion af udgifter. Det betyder, at du som foredragsholder disse steder vil opleve at modtage mails fra Folkeuniversitetet i Aarhus.
Arbejdsgangen er:
1. Aftale om foredrag: En Folkeuniversitets-komité i en by i Midtjylland kontakter dig for at invitere dig til at holde et foredrag og I indgår en aftale om det.
2. Godkende kontrakt: Du modtager en email fra sekretariatet i Aarhus, der varetager opgaven med at udbetale dit honorar. Her bliver du bedt om at gå ind på din underviserprofil her på siden og formelt godkende aftalen. Dette er nødvendigt for at sekretariatet kan udbetale honorar til dig. Se menuen til højre for mere vejledning.
3. Refundering af udgifter: Hvis du har udgifter til transport, overnatning og forplejning, skal du, efter foredraget er holdt, skal du logge ind på din profil her på siden igen og indberette dine udgifter og vedhæfte dine udgiftsbilag i elektronisk form - det kan fint være i form af et foto. Læs mere om refusion af udgifter her:
4. Automatisk udbetaling: Honorar og udgiftsrefusion bliver udbetalt automatisk til din NemKonto, og du behøver ikke at foretage dig mere.
Har du brug for hjælp?
Læs mere om udbetaling af honorar og dækning af udgifter i menuen nederst (mobil) eller til højre (desktop).
Har du brug for hjælp til noget med kontrakt, honorar, godkendelse, økonomi eller udgifter, kontakt økonomiansvarlig Randi Dahlin på sekretariatet i Aarhus på rda@fuau.dk eller 8843 8004.
Har du spørgsmål til noget praktisk ift. dit foredrag, fx tid, sted, forplejning, av-udstyr eller pauser, skal du tage fat i arrangøren, som har inviteret dig.