Det er desværre ikke længere muligt at tilmelde sig dette arrangement. Men vi har et stort program med mange nye arrangementer, og herunder er et udvalg til dig.

Forelæsning

Oplever du, at der er for mange opgaver at holde styr på, og du har svært ved at fokusere på de ting, du er i gang med? Vores hjerner er ikke gode til at holde styr på for mange opgaver på én gang og kræfterne, der bliver brugt på det administrative, bliver ikke brugt på at løse selve opgaverne. 

Personlig ledelse er den disciplin at holde styr på sine opgaver og hjælper med at fokusere på at få dem afsluttet. Dette gøres f.eks. ved brug af rammeværket 'Getting Things Done', som giver en personlig indre ro til trods for et væld af opgaver, der skal håndteres.

Dette foredrag er en introduktion til, hvordan 'Getting Things Done' fungerer i både teori og praksis. Dette med adskillige eksempler og gode råd, så du kan få en bedre struktur i din hverdag.

Foredraget tager bl.a. afsæt i følgende forfattere og litterære værker:

'Få tingene gjort' af David Allen, 'At tænke hurtigt og langsomt' af Daniel Kahneman, 'Sluk - kunsten at overleve i en digital verden' af Imram Rashid og '7 gode vaner' af Stephen Covey.

Program:

  • Mandag. 13/1/25 kl. 17.15 - 19.00
    Jack Kaare Ekman, cand.it., HD, partner, Omnium Improvement
Føj holdet til favoritter

Praktisk Information